VALUATOR Marketplace

Kupi tvrtku
Provjeri ponudu tvrtki na prodaju na našem VALUATOR Marketplace-u. Kupac ne plaća nikakvu proviziju u slučaju uspješno zaključene akvizicije.
Najveća ponuda tvrtki na prodaju u Hrvatskoj i regiji. Pronađite potencijalnu tvrtku i kontaktirajte nas za više detalja.

Oglasi tvrtku na prodaju
Želite prodati tvrtku, a ne znate kako? Želite se umiroviti, a nemate kome prepustiti poslovanje? Oglasite tvrtku na prodaju BESPLATNO putem našeg VALUATOR Marketplace-a. Naši će Vam savjetnici pomoći u traženju kupca.
Oglas na platformi je potpuno besplatan, a naknada se plaća isključivo u slučaju uspješne prodaje.
Kupnja tvrtke predstavlja proces u kojemu pojedini investitor (bilo pravna ili fizička osoba) želi akvizirati vlasništvo nad cijelom tvrtkom ili kupiti određeni udio u tvrtci. Kao kupac ne želite preplatiti predmet kupnje, stoga je potrebno angažirati financijske stručnjake koji će odrediti koliko ciljana tvrtka vrijedi i koliko biste za nju trebali platiti. Prije same transakcije možda će Vas zanimati i na koji način poduzeću kojeg kupujete možete povećati vrijednost jednom kada poduzeće bude u Vašem vlasništvu („value of control“, odnosno vrijednost upravljanja).
Kupnja bez provizije
Valuator Consulting omogućuje kupcima kupnju poduzeća bez plaćanja provizije. Ako pronađete zanimljivo poduzeće na našem marketplace-u, javite nam se i pružat ćemo Vam sve potrebne informacije.
Zašto angažirati Valuator Consulting kod kupnje tvrtke?
Kupcima omogućujemo široku ponudu tvrtki na prodaju putem našeg MARKETPLACE-A. Na našoj platformi ne plaćate proviziju, a sve tvrtke su temeljno provjerene kako bi stvarno imale interes za prodajom. Valuator Consulting može Vam objektivnom procjenom vrijednosti tvrtke koju kupujete potencijalno uštediti novac, odnosno sprječiti plaćanje za tvrtku više nego što ona stvarno vrijedi, te ujedno pokazati Vam na koji način možete podići vrijednost tvrtke nakon transakcije. Kupnja tvrtke je proces u kojem želite imati kvalitetnog partnera koji će vam transparentno pokazati i objasniti razloge zbog kojih ciljna tvrtka nosi određenu vrijednost.
Metode procjene
